21 Ekim 2012 Pazar

$Taze Bittiler- 8



Merhaba,

1.Watsons Salatalıklı peeling; Beğenmedim kokusu dışında pek bir özelliği yok.

2.Watsons Collagen yüz yıkama jeli; parfümlü karma cildimi kurutan bir ürün
jel şeklinde olması güzeldi ama bunu da beğenmedim.

3.Giovannı 50:50 şampuan;deneme boyu çok övüldüğü için aldım ilk yıkamada
saçlarım parlak ve yumşak yaptı.Sonra saçlarım aşırı dökmeye başladı.
Soğuk üretim olduğu yazıyor yarı arındırıcı,yarı besleyici bir şampuan ama
beğenmedim.

4.Theramed Diş macunu;Bu diş macunun müptelasıyım temizlik ve ferahlık
hissini başka bir macunda bulamıyorum.Özetle seviyorum.
Gratis burun bandlarını zaten biliyorsunuz sık kullandıklarımdan:)



5.Watsons lavantalı yüz maskesi:Kullanımı çok kolay cilt rengimi dengeliyor.

6.Gratis saç maskesi;İçinde bolca silikon içerdiğinden saçlarımı parlak
ve yumuşak yapıyor.Bazen kısa süreli çözümler aradığımda alıyorum.

7.Komili Aşk sabunu;Kendisini denemek için almıştım kullandım bitti.Berbat!


2 yorum:

  1. gratis saç maskesini görüp almamıştım sen beğendin demek bende deniycem öyleyse:)) gelsin yeniler canım..

    YanıtlaSil
  2. yaa evet güzel bir ürün canım

    YanıtlaSil