9 Kasım 2012 Cuma

$ Taze Bittiler-9



Merhaba,

Gliss Şampuan; Bunu 1 yıl önce kadar almıştım yeni bitti.Kolay şampuan bitiremiyorum.
Ne yapayım kokusunu sevdiğim için kullandım.Olmazsa olmaz değil.

Watsons İpek özlü duş jeli; Bunun müdavimiyim biliyorsunuz ki her çeşitini
kullandım.

L'oreal Casting Creme Saç boyası 600;Bu rengi denemek için aldım.Saç uçlarımda
denedim baya koyu olduğu için kullanmadım.Çöpe gitti.İçinden çıkan saç kremine bayıldım.

Nivea Soft Creme;Bunu da limangobox kutumda almıştım.Bildiğiniz nivea kokulu
krem elllerime kullandım.Çabuk emilen bir krem sevdim.

Bioderma Temizleyici;Makyajlarımı çıkartmakta çok başarılı!eczacımın övdüğü
zaman almıştım onuun tavsiyesiyle aldım 1 yıl önce kadar.Çok başarılı!

2 yorum:

  1. aynı anda farklı birkaç şampuan mı kullanıyorsun canım 1 yıl deyince şaşırdım. gitsin eskiler gelsin yeniler..

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle :)organix şampuandan buna sıra gelmedi.

    YanıtlaSil