15 Mart 2013 Cuma

L'occıtane Alışverişim



L'occıtane ürünlerini severek kullanıyorum.Daha önce de kullandığım Şu duş jelim bitince
yine aynı markadan başka duş jelleri aramaya başladım.
Bademli duş jelini ya da yağını almaya karar verdim.
Kokusu daha önce kullandığım vücut sütünden biliyordum.
Duş jelini konusunda seçici değilimdir fakat L'occıtane jelleri
cildimde parlaklık bıraktığı için
seviyorum. Yanında bir sürü tester göndermişler saolsunlar firma
müşteri memnuniyetine önem veren bir
firma bir kez daha anladım!
Güzel bir online alışveriş oldu.İyi ki almışım!

2 yorum:

  1. cnm Merhaba,
    beni bloglovinden takip etmişsin ama ben seni edemiyorum, bloglovindeki profiline follow butonu koymamışsın haberin olsun:))) ekle biran önce
    buarada bu benim çok merak ettiğim bir marka denemk istiyorum ben de, güle güle kullan cnm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ekledim oldu sanırım,teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil