5 Temmuz 2013 Cuma

Rossmann Alışverişi



Herkese Merhaba :)
Rossman Eskişehir'e geldi nihayet bugün!
Sephora'yı bekliyorum şimdi de umarım gelir:)Bakalım neler almışım.

Wellness&Beauty Kakao&jojoba Butter:Çok güzel kokuyor.İçeriği güzel değil ama
kokusu için aldım.Sabah akşam kullanabilirim:)
Rival de Loop Tırnak Kalemi:Sephora dan aldığım kalemi kaybedince yerine bunu
aldım.Denedim gayet iyi!

Isana Aloe Vera El ve Tırnak Kremi:Kokusu güzel değil ama içerik olarak çok iyi
paraben,petrol yok!

Isana Body Mılk Seyahat Boyu:Bir krem ancak bu kadar güzel kokabilir!
Emilimi ve ciltte yapışkanlık hissi bırakmaması harika!Tam boyunu alacağım.




Isana Duş jelleri:Bunları almak için gittim desem Rossmann 'a yeridir.Hepsi harika kokuyor.
Papaya ve vanilyalı olana bayıldım!Hepsini denemdim henüz.Aklım duş yağlarında kalmadı da değil(:




Isana Şampuan Parabensiz ve Silikonsuz:Kokusu çok güzel sls içeriyor.Fakat silikon içermemsibenim için iyi
henüz denemedim.

Isana hand creme den.boyu:Papatyalı bu kremi çok övüldüğü için aldım.

Rival de dudak kalemi:Bu kalemi göz içlerim için kullanacağım.Yine Rival de Jumbo beyaz kalem kaş altlarıma
kullanacağım.

Synergen Makyaj Temizleme mendili :Aslında amacım ananaslı olanı almaktı ama gelmiyormuş artık:/

Lilibe Dis pamuk:Göz makyajı için yumuşak yapıda olan pamukları seviyorum.




Çıkışta Rossman çantası verdiler.İçinden makyaj temizleme mendili vb. ürünler ve Dove sabun çıktı:)



Bunlarıda denemek için aldım. Yine duş jeli :) Vanilya kokulu buram buram ama ellerimde denedim.Koku kalıcı değil.
Rossman geldiği için mutluyum :)

2 yorum:

  1. Gule gule kullan canım. Lilibe nin bu pamugunu bende cok seviyorum. Synergen in ananasli olanini bende cok aradim ama bulamamistim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil