4 Eylül 2013 Çarşamba

RoseRoseShop Alışverişi -2



Herkese Merhaba:)

Roseroseshop.com alışverişimin ikincisinide yapmış bulunmaktayım.Ürünleri
denemeye başladım bile!Etude House'un Balkabaklı maskesini aldım.Paketiçok
şirin değil mi?Neyse jel bir maske kılcal damarları yok etme ve nem verme özelliği
varmış bir şişesini denedim. İleride ayrıntılı yazacağım.

Yine aynı markanın BB krem testerlarını aldım.Skin79 BBkrem testerını
da aldım.2ml ama bana uzun gider sanırım çünkü yapısı baya yoğun.
The Face Shop ballı maskesini de aldım.Etude House markasının yine
BB kremden önce kullanılan collagen jelini aldım.Ayrıca Papayalı
El kremide aldım fakat onu koymayı unutmuşum:)Bunlarla birlikte
paket testerlarda göndermişler fakat onları bitirince yazacağım.
Toplamda kargo dahil 35$ tutmuştu.

2 yorum: