29 Ekim 2013 Salı

Ekim Ayı Bitenler...



Herkese Merhaba!
Ekim ayında bitirdiğim ürünlerim ve kozmetiklerim nelermiş hadi bakalım!


-Avon karpuzlu banyo köpüğü sırf kokusu için alınmış bir üründü duş jeli olarak
kullandım.

-İsana duş kremine bayıldım.Yerine aynı serinin peelingini aldım.

-Vaseline losyon,beğenmedim kokusu ve yapısı çok kötü yapışkan his bırakıyor.

-Gratislerde satılan karpuzlu el kremi ( şu an adını hatırlamıyorum) yapısı çok güzeldi.

-Yves Rocher Portakallı duş jeli,L'occıtane portakal duş jelinden sonra almıştım ama hiç beğenmedim.

-Oriflame Ayak kremi,1 yıldır bitirmek için uğraştığım ayak kremi yapısı güzel ama sevemedim.




-Theramed diş macunu bayılarak kullanıyorum yenisi alındı bile:)

-Essence Extreme maskra çok güzeldi fakat artık kokusu değiştiği için atıyorum.

-The face shop ballı yüz maskesi,Roseroseshop'dan aldığım maskelerden etkisi anlıktı güzeldi.

-Cyrene tonik çok sevdim,Watsons beyaz çikolatalı maske ilk kullandığımda beğenmiştim
ikinci kullandığımda cildimi yaktı sanırım bir daha almam.

Diğerleride tek kullanımlık maske ve tester
el kremleri kullandım bittiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder