26 Ocak 2014 Pazar

Taze Bittiler..



1-Isana Duş jeli:Meyveli güzel kokulu duş jeli sevdim alabilirim.

2-Avon Lavantalı Banyo Köpüğü: Güzel kokuyordu duşta kullandım.

3-İsana Hindstan Cevizli Duş Jeli:H.cevizi kokusunu çok sevmesemde denedim fena değildi.



4-Avon Çilek&Guava Body Losyon:Kokusu güzeldi nemlendirmesi yeterli gelmedi bitti.

5-Dadya Parfüm: Mis gibi bir çikolata-kakao kokusu no sunu bilmiyorum unisex ama erkek arkadaşımındı güzel kokuyor.

6-Head&Shoulders Şampuan:Seyahat boyu denemek için almıştım gözlerimi yakması dışında sevdim.



Avene Thermal su:Artık kaçıncı şişem bilmiyorum ferahlığını seviyorum cildime iyi geliyor.

Çeşitli testerlar, içlerinde Kiehl's göz kremini ve Marıo Badesco toniği çok beğendim.
Pangea göz kremini içinde parafin olduğu için göz altıma kullanmadım organic bir marka
olduğunu düşünmüştüm. Şimdilik bunları bitirebildim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder