28 Şubat 2014 Cuma

Sephora Alışverişim



Sephora'dan aldığım Benefit set ve Too Faced eyeliner'ı henüz kullanmadım.
Daha önce hiç Benefit markasına ait ürün kullanmamıştım.Set çok sevimli
içinde 3 adet far,bronzer,fondöten ve yanaklar ve dudaklar için poisetint var.
Setin içinde benimde merak ettiğim Hoola'da var.Uzun zamandır eyeliner da istiyordum
mürdüm tonlarında bende Too Faced'in metal eyelinerını seçtim.Fakat eyeliner kurumuş gibi
ama benim için alışveriş eden arkadaşım hepsinin böyle olduğunu söyledi.Ona da bir çare bulmayı düşünüyorum.



İndirimden aldıklarım benim bunlar.Sephoranın çok sevdiğim rujlarında indirim
yoktu onun için bunları seçtim.Alışverişimin yanında bir sürü testerda vardı.
Fakat ben foto koymayı unutmuşum:) Siz indirimden neler aldınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder