6 Mayıs 2014 Salı

Taze Bittiler..



Herkese Merhaba,


Neler bitirmişim bilmiyorum bende böyle uzun zamndır biriktiriyorum.
Ev çöp eve dönmeden yazayım dedim:)Bakalım neler bitmiş;

1-Organix Şampuan;Yegane şampuanım artık kaçıncı kez bitti bilmiyorum.Yerine arganlısı alındı bile:)

2-Nivea kayısılı duş jeli;kokusu için almıştım ahım şahım bir özelliği yok.Beğendim.

3-Bramley El kremi;Bim de satılan bir el kremi Marmaris Bim' den almıştım.Kokusu çok güzel.
Sweet allyssum çiçeği varmış içinde bulsam yine alacağım.Yazlık yerlerde ki pembe çiçekli sarmaşıklar
gibi kokuyor.




4-Dove ve Giovanni Şampuan;ikisinden de memnun kaldım.

5-Elidor saç kremi;uzun zamndır elimdeydi kullandım ama hiç bir işe yaramdı.Elktriklenme için ama
faydasını görmedim direk çöpe gidiyor.



Tester ürünler den nuxe yağı sevdim fakat kokusu çok ağır geldi.Sanki kolonya gibi kokuyor.
Crest diş macunun bir etkisini görmedim beyaz yapmıyor dişlerimi övüldüğü gibi olmadı.
Dove deo'dan memnunum yine alacağım.Sally Hansen dudak parlatıcısı artık kokusu değişti atıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder