16 Haziran 2014 Pazartesi

Tatilde Kullandığım Güneş Koruyucuları Coppertone Spf 45 &Aloha Spf 30



Herkese Merhaba :)

Bugün tatilde kullandığım Güneş koruyucularını yazmak istedim.Haftasonu Erdek' teydim
tatil sezonunu açmış bulunduk bu sene hava güzel ve sıcaktı cildimi korumak içinde Coppertone
Spf 45 parfümsüz korucu yüzüm ve vücudum için kullandım.
Çabuk emiliyor ve çok güzel koruyor.
Titanyumdioksit içeren koruyuculara göre bence biraz daha iyi koruyor.
Yüzümde de kullandım gayet
başarılı komedon yapmıyor.




Diğer koruyucum ise Gratis' den aldığım Aloha Spf 30 koruyucu bunu pek beğenmedim.
Titanyum dioksit içeriyor sadece kollarıma ve ayaklarıma kullandım.Cildim beyaz olduğu
için pek koruyamadı kızarıklık yaptı biraz kullandığım gün o yüzden sevmedim.



Toniguy deniz suyu spreyinide kullandım saçlarım için ama kokusunu çok sevmedim.





Erdek'den bir kare akşamüstü çekilmiş bir fotoğraf :)


Siz neler kullanıyorsunuz tatilde ?



2 yorum:

  1. ben de haftasonu Şiledeydim laroche kullanıyorum iki sezondur 50 faktör çok memnunum bu sene güneş sonrası krem için niveaninkini aldim ama kullanmak kismet olmadi daha acamadim ama hakkında iyi şeyler duydum umarim öyledir

    YanıtlaSil
  2. La roche hiç denemedim niveanın transparan bir spreyi vardı koruyucu onun çok iyi olduğunu duymuştum teşekkr edrim :)

    YanıtlaSil