10 Temmuz 2014 Perşembe

$Taze Bittiler -18



Yine bitirdiğim ürünleri yazıyorum!

Bakalım neler bitirmişim

Duru İnci Duş Jeli: Kokusu için aldığım jeli severek kullandım.
Cildime iyi geldiğini söyleyemem.
Fakat kokusunu çok seviyorum!


Watsons Sakura Bella Losyon:Kiraz çiçeği özlü losyon kokusu hafif yapısıda öyle yapış yapış
yapmıyor hemen emiliyor.Yine alacağım ama küçük boyunu bitirmek zahmetli olmasın diye :)

Watsons Kruidvat Köpük:Hollanda markası bu köpüğü severek kullandım.





Essence Newyork Edt Parfüm:Denemek için almıştım kokusu fresh tatlı portakal kokuyordu.
Çantada taşımak için birebir indirimde yine alacağım.

Kiss my face ve Aubrey saç kremi sevmedim,Kiss my face şampuanı beğendim.
Sally Hansen French oje setini severek kullandım şeffaf olanı bitirdim beğendim
kalemiyle bir ara sürekli kullanıyordum.Krem rengioje olanda bozulmuş çöpe gidiyor.

Essence lipbalm project pan de idi yarıya kadar getirdim ama yapış yapış hissinden
dolayı kullanamyacağım attım gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder