20 Eylül 2014 Cumartesi

Lipbalmlarım...





Herkese Merhaba,

Lipbalm kullanmayı seviyorum sürekli alıyorum ama bitiremiyorum.
Resimdekiler elimde olanlar saydım 13 tane var resimde olmayanlar var çantamda
dolabımda olanlar..Neyse resimde gördüklerinizden kullanmayı sevdiklerim.

Nıvea lipbalmlar, bir sürü almışım şeftali,kiraz,guava,karpuzlu içlerinde
en çok karpuzluya gidiyor elim kokusu beni boğmuyor ışıltılı bir bitişi var dudakta seviyorum.


I love.. mocha lip balm da kahve tadı almak istediğimde sürdüğüm bir lip balm
ama nemlendrmesi iyi değil maalesef ama içindeki kalp şekline bayılıyorum!

Lure vanilyalı lipbalm çok güzel bir lipbalm mis gibi vanilya kokuyor.



Bunlarda renksiz kokuları az olanlar ve kullanıp bitirmeyi
istiyorum bunları bir an önce artık stoğumu eritmek istiyorum.

Sizin sevdiğiniz lipbalmlar neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder