5 Kasım 2014 Çarşamba

Vanilya Club Kasım Kutusunda Neler var?




Kasım Ayı Vanılya Club Kutusu dün elime ulaştı. İçinde bu ay çok fazla bakım ürünleri var.

Nuxe Beauty Set,merak ettiğim bir setti yüz temizleyici ve nemlendiricisni ilk defa
deneyeceğim.24H body losyonun kokusu bitirdiğim duş jeliyle aynı buna çok sevindim.Badem ve portakal
kokusu müthiş benim gibi sevenler de beğenecektir.

Alessandro Nude Dudak Kalemi, rengi benim dudak rengime açık ama çerçeve için kullanmayı düşünüyorum.

Nuxe Kuru yağlarında simli olanını ilk defa deneyeceğim.

Nail Trick ojenin rengini beğendim.

Bu ayki kutuyu çok beğendim nuxe ürünlerine ağırlık verilmesine çok sevindim.

2 yorum:

  1. Nuxe kuru yağ çok güzel, özellikle yazın kullanmayı daha çok seviyorum :) Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim bende saçlarımda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil