9 Aralık 2014 Salı

Ritüel de Beaute Isıtıcı Bant,Siyah Nokta Bantı ve Burun Bantı



Herkese Merhaba,
Geçenlerde Rituel de Beaute'den bir paket almıştım.
Paketin içinde Isıtıcı bant,siyah nokta bantı,burun bandı çıkmıştı.
Bende denedim ve fikirlerimi paylaşmak istiyorum.
Öncelikle ısıtıcı bantı geçenlerde denedim sistit olduğum da ağrım vardı.
Yapıştırdıktan sonraki ilk 2-3 dakika herhalde işe yaramayacak dedim ama ısınmaya başladı. Öyle yakıcı bir şey değil ama hafif sıcaklık veriyor ve ısındım rahatladım sancılı dönemlerde gerçekten işe yarayacağını düşünüyorum.

İçerisinde aktif karbon tozu ve demir var.Japonya da üretilmiş bir bant!
Ağrı konusunda gerçekten başarılı ben beğendim.Herkese tavsiye ederim.


Siyah noktalar için olan bantı da denedim ve çok beğendim.
Başarılı bir ürün söküp atıyor.Islatıp yapıştırılarak kullanılıyor.
Bim de bulduğumda stok yapmayı düşünüyorum.

Nefes almaya yardımcı burun bandı ise hem ben hem sevgilim denedi.
astım hastası olduğum için hava almakta zorlanıyorum.Özellikle sigaralı ortamlarda
uyumadan önce 30 dk boyunca kullandım.Nefes almamı kolaylaştırdı.Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder