12 Şubat 2015 Perşembe

Vanilya Club Şubat Kutusunda Neler Var?




VanilyaClub kutumda bu ay çok güzel ürünler çıktı.Şubat kutusu çok çok başarılı!

-Blinc Eyeliner: Boya içermeyen kolay çıkan bir eyeliner olduğunu
idda ediyor bakalım bana gelen rengi kahverengi bakalım nasıl blogda da yazacağım.

-Aquolına Dalci Baci Volume Shıne Lıpstick: Hafif pırıltılı çok tatlı kokan bir ruj
dolgunluk verdiğini anlamam için biraz daha deneyeceğim bakalım.

-Nuxe Face Make-up Cleansıng Removıng Jel:Akasya balı özlü yüz yıkama jeli
15 ml seyahat boyu Sls içermiyor.

-Nuxe Nuxellence Jeunesse Yaşlanma Karşıtı Gece Bakım Kremi: 15 ml yine parfümlü
bir krem henüz denemedim ama Parfüm içermesini hiç sevmiyorum markanın yüz kremlerinde
özellikle bakalım etkileri nasıl olacak..

-Alessandro Hand Spa El Peelingi:Vanilya&sandal ağacı içeren bir peeling el için
markanın ayak bakım ürünlerinden sonra ilk defa el peelingini deneyeceğim.50ml

-Wella Sp Men Saç Bakım Şampuanı: Hassas saç derisi için şampuanı erkek arkadaşıma ayırdım.

-Sebastıan Potıon 9 Saç Şekillendirici: Saç uçlarıma kullanacağım.


Şubat kutusunu çok beğendim.Çok güzel hazırlanmış bakım ağırlıklı
kutuları daha çok seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder