20 Ağustos 2015 Perşembe

Taze Bittiler




Yine bitenler yazısı yazıyorum.
Çok ürün bitirmeye başladım yaz olmasından dolayı
sanırım :))

-Ceradolin Losyon;Yağsız çok güzel emilen ,ymuşacık yapan bir losyondu yine alacağım!

-Isana Hassas Ciltler İçin Duş Jeli;Hafif kokulu, şeffaf ama Sls içeren ,duş jeliydi.

-Johsons Baby Şampuan;Kedilerimi yıkamak için almıştım baya kullandım,gözlerimi
yıkayarak bitirdim.

-Sally Hansen Tüy Sarartıcı;Kollarıma kullanmak için almıştım 4 sene önce biraz kullandım baktım
sarı geziyorum sır ağdayla ikame ediverdim.Kalanıda çöpe gitti.



-Gliss Sıvı Saç kremleri;İki Yılsır benle saçlarıma yumaşatsın ve bitsin diye kullandım.Kokularından başka
bir özellikleri yok yerlerine Neva care markasının saç kremini kullanıyorum.


-Avon Beyaz Zambaklı Duş jeli;Her indirime girdiğinde mutlaka alırım çok güzel kokuyor.

-Benri Muzlu Duş Jeli;Duş jeli canavarı olmuşum bu ay:) Başta güzel bir muz kokusu vardı
ama sonra baydı kullanıp bitirdim.


4 yorum:

  1. Avon Beyaz Zambaklı 'nın vücut spreyini kullandım ben de bir süre severek. Sıvı saç kremlerinde Gliss 'i sevmediysen bir de Dove 'a bak; sevebilirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Tatlim sac spreyi yumsatici olarak sana dove oil care spreyini tavsiye ederim, cok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dove' a bakmalıyım hemen canım o zamn :)

      Sil