23 Ocak 2016 Cumartesi

Taze Bittiler




Herkese Selam!
Taze biten mini kozmetik ve bakım ürünlerim bakalım nelermiş..??

-Arko Nem Soft Touch Elkremi; Çok sevdiğim,stokladığım tek elkremi
benim için her indirim de mutlaka alırım.

-Colgate Ağız Bakım Suyu; Daimi favorim,şu an elimde büyük boyu var
her zaman kullandığım,ağzımı yakamayan tek bakım suyu..

-Avon Kirazlı LipBalm;Nefret ettim bitmesi için dirseklerime,dizlerime sürdüm
bol vazelinli yapış yapış olan bir lipbalm..


-Lıerac Kırışıklıklar İçin Yağ;Çok beğendiğim kokusu güzel olan,ama
orjinalı çok pahalı olduğu için alamayacağım, petrol türevi içermeyen
bir bakım yağıydı..

-Flormar Oje;No'sunu hatırlayamadığım ama sevdiğim bir ojeydi..


bu ay çok az ürün bitermekle beraber,hiç kozmetik bitirmediğimi
farkettim bakalım neler bitireceğim önümüzde ki aylar da..

3 yorum:

  1. Arko el kremleri hala piyasanın en iyilerinden bence.

    -Benim bloğuma da beklerim.
    elitsalemcadisi.com

    YanıtlaSil
  2. ojenin rengine bayıldım Canım paylaşım için teşekkürler bloğunu takipteyim ben de bloğuma beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Arkonun bu cesidini ben de cok severek kullanmıstım kokusu çok hoş :)

    YanıtlaSil