9 Şubat 2016 Salı

ST.Herb Gece Bakım Kremi



St.Herb markasının gece bakım kremini, 1 aydır kullanıyorum.
Uzakdoğu üretimi olan bu krem, kırışıklıkları önlemeye ve cilde bakım yapmayı
vaad ediyor. İçindeki meyankökünden elde edilen kahverengi öz sayesinde bakımın
esneklik ve sıkılaştırmayı çok güzel başarıyor.Düzenli kullandığım süre
içerisinde gözeneklerimin küçüldüğünü ve cildimin pürüzsüzleştiğini gözlemledim.





Ambalaj tasarımını ve kavanoz şeklinde olmamasını çok beğendim.
Kavanoz da bulunan kremler hava aldığı için bir süre sonra
krem işlevini yerine getirmez bir hal alıyor.Tüp kısmı kremi
orta karar uygulamanızı sağlıyor.İçerik olarak ise çok sade
bir içerik var,paraben içermiyor. Bitki özleri ve antioksidan içeriyor.



Ben kremi sevdim, orta karar bir ürün olduğunu düşünüyorum.


*Tanıtım ürünüdür.

1 yorum: