27 Nisan 2013 Cumartesi

Taze Bittiler-12



Bitirdiğim kozmetiklerim ve nemlendiriciler var bu ay bakalım neler bitirmişim.

1-Bee beauty vanilya nemlendiricisi:Güzel kokulu yalnız ağır yapılı bir krem bi daha almayı düşünmüyorum.

2-Bioderma Sensibıo Lıght Krem:En sevdiğim nemlendiricim,kokusuz ,parabensiz,tekrar alınacak
elimde ki Biotherm nemlendirici bitince ona döneceğim tekrar vazgeçilmez benim için!



3-Theramed diş macunu:Artık üretilmiyor sanırım bulamıyorum bittiğine üzüldüm.

4-Rexona sexy deo:Kokusu harikaydı fakat ben kapağını kaybettiğim için bozuldu,
biraz daha var ancak atacağım bunu da bitirdim.

5-Watsons duş jeli:Bunlardan sürekli alıyorum artık biliyorsunuz bu sefer
ipek özlü olanını bitirdim.

6-Otacı lavanta duş jeli:Kokusu güzel testerdı bunu da bitirdim.



7-Gratis maske;Cildime nem verdi fakat çok baygın bir kokusu var bi daha almam!

8-Watsons Pur'n Soft Femınine Jel:Buna bayılıyorum tertemiz kokuyor.Yine alırım.

9-Gümüş iyonlu duş jeli:Kokusu güzeldi ama kalıcı değil öylesine kullandım bitti.





10-Repınol yosun maskesini sevmedim,Pure beauty güzeldi.L 'occıtane shea' lı krem testerını sevdim etkisi güzeldi fakat silikon içeriyor.Wellmax' lar lila kutu dan çıkmıştı,beğendim.

4 yorum:

  1. bana şampuan ve nemlendirici bir şeyler önersene.pls .
    30 u geçtik..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Şampuan olarak organisc olabilir ama cilt tipin nedir?Dermokozmetik markalara bakabilirsin nem.Avene,bioderma,Lrp gibi..:)

    YanıtlaSil
  3. tebrikler tatlım:)) ben seni izliyorum sanıyordum pardon canım ya takibimdesin :)))

    YanıtlaSil