2 Mayıs 2013 Perşembe

BeautyJoint.com Alışverişim!!



Yasakdan sonra yaptığım ilk alışverişimi yapmış bulunuyorum.Bu siteyi uzun zamndır inceliyordum.
Bir kaç bloggerın alışverişlerini sorunsuz yaptıklarını görünce ben de şansımı denemek istedim.
Ayın 20 de verdiğim sipariş bugün elime ulaştı!Site gerçekten çok hızlı!

Wen't Wild rujlarını aldım hepsi çok güzel görünüyorlar.Mat yapıdalar 905 ve 907 ye
bayıldım.Hatta dayanamayıp 907'yi sürdüm.Fotoğrafda gördüğünüz gibi ilk önce onu açtım:)
Artık bu siteden devamlı alışveriş yapmayı düşünüyorum.Hatta dayanamayıp ikinci siparişi de
vermiş bulunuyorum.Böylelikle kozmetik yasağını delmiş bulunuyorum :)
Paketimin üstüne site tarafından hediye olarak yazılmış bu çok önemliydi benim için
eğer alışveriş yapmak isterseniz rahatlıkla tavsiye ederim.

beautyjoint.com dan aldığım rujların numaraları ise şöyle

2 yorum:

  1. güle güle kullan canım:)) bende dün akşam baktım ama emin olamamıştım:))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım :)düşünüyorsan tavsiye ederim gerçekten hızlılar site olarak..

    YanıtlaSil