12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler Günü Alışverişimm!



Anneler günü indiriminden şimdilik bu kadar ürün aldım.Kendimi
tuttum biraz ama ben asıl Migros'un indirimini bekliyorum.
Migros bu sene 18-19 Mayıs da indirim yapacak %50 olduğunu öğrendim.
Bu minik alışverişimde Benri kare pamuklardan aldım.Nivea temizleme sütü
kuru yanak bölgem için kullanmayı düşünüyorum.
Essence manikür pen ve glossu aldım.Ayak bakımı için kutusu ayak şeklinde
olan scrub'da alacaktım ama kalmamış.Nyc oje french manikür için kullanmayı düşünüyorum.
Düşündümde bunları alırken hangimizin annesi bu kadar ürün kullanıyor acaba?
Adı üstünde olan Anneler günü indiriminden bunları aldım.

Herkesin Anneler Gününü Kutlu Olsun!!

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canımm Benri pamukları çok seviceksinn :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba mail attım ama görmedin sanırım? :)

    YanıtlaSil