4 Mayıs 2013 Cumartesi

Sephora Flashy Liner Göz Kalemi




Sizleri kullanmaktan sıkılmadığım göz kalemimle tanıştırmak istiyorum!

Sephora nın göz kalemlerini ve rujlarını çok severek kullandığımı biliyorsunuz
bu göz kalemi de güzel bir yeşil tonuna sahip parlak bitişli bir yeşil üstelik
waterproof,yani benim gibi renkli ve alerjik gözler için birebir göz kalemi!
Bu kalemi 2 yıl önce Ankara Sephora dan almıştım.Malum Eskişehir de Sephora yok:/
İyi ki almışım göz içine, dışına sürmek için yapısı çok uygun gittiğimde diğer
renklerini de alacağım.Ben göz altlarıma ve üstüne çerçeveleyip kullanıyorum.
Farlardan daha çok göz kalemleriyle iyi anlaşıyorum.Bu yüzden bu kalemi almasam
olmazdı.Ben aldığım zamanlar 16 tl gibi bir fiyatı vardı.Şimdi ne kadar bilmiyorum.
Yakın zaman da Sephora ya gitmeyi düşünüyorum.Stoklarıma yine yeniden bu kalemi
ekleyeceğim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder