11 Ekim 2014 Cumartesi

MİM!!!

Sevgili Yasemin beni mimlemiş bende severek bu müzikle ilgili mimi cevaplamayı
düşünüyorum.
1) Müzik denildiğinde aklınıza gelen tek kelime
Mutluluk

2)Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?
Canım sıkkın ise dinlemem ama mutluysam dinlerim.
3)Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz  türden yani?

Evet! Lise yıllarımda Cranberries hayranıydım.Kasetlerini
konser videolarını alırdım.Posterlerini asardım :)
4)Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Hayır dinleyemem okuduğumu anlayamam ki zaten!

5)Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?
Bu konuda çok katı olmamakla birlikte pop ve yabancı pop-rock benim türüm.

6)Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
Hayır yok müziğin evrensel olduğunu düşünüyorum.

7)Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?
Sezen Aksu :)
8)İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Gerçekten sesi güzel olan insanları kulağa dokunur sesleri bulup çıkarmak isterdim :)
9)'Bu şarkı benim!' dediğiniz bir şarkı var mı?
''When you re gone'' Cranberries  hep duygulandırmıştır beni.

10)TV lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum
Maalesef izlemiyorum.
11)Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?

Atilla Taş söylemesin lütfen :)

Mimin sonuna geldik çok eğlendim :)

Bende şu kişileri mimliyorum;

-Cadının Kozmetik Kazanı
-makyajlikareler
-sedefilemodamakyaj

2 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuşşş :)) en kısa zamanda yapıcam teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim eglenceli mimini cevapladım =))

    YanıtlaSil