10 Ekim 2014 Cuma

Taze Bittiler




Yine bitenler yazısı yazıyorum bu ay en çok duş jeli ve el kremi bitirdim sanırım.

-Caudalie yüz temizleme sütü severek kullandım içerik olarak iyiydi.Büyük
boyunu alacağım.

-Oriflame London duş jeli;kokusu çok güzeldi temizlik hissini sevdim.

-Yves Rocher nem maskesi,parfümünden dolayı cildim sevmedi ne yazık ki
bir daha almayı düşünmüyorum.Duşta kullandım bitti.

-Fonex Kayısı&Mangolu el kremi;mango kokusu için almıştım koku olarak çok
hoş kalıcı ama emilmesi zor bir el kremi stoğumu eritmek için kullandım.

-Kıehls Midnıght Serum ,Lavanta kokulu çabuk emilen bir serumdu ama aydınlatma
etkisini görmedim benim cildimde bir fark yaratmadı.

Neostrata kremden nefret ettim kokusu kötü ve cildimi hiç korumadı.Güneşte kızarmamı engellemedi.
Cyrene saç maskesi yoğun kıvamına rağmen etkisi olmadı saçlarıma.
Flormar siyah oje yapısı bozulduğu için atıyorum.Essence lipgloss carmine içeriyor onuda atmak
zorunda kaldım.





Clarins lipgloss,bunu ne zamn kullansam uçuk çıktığı için atıyorum yapısı bozulmuş sanırım attim gitti.

Lavera testerlar kokusunu beğendim ama nemlendirmesi iyi değildi.Ben cildimde nemi sürüldükten sonra hissetmeyi seviyorum
ilk etkisi güzeldi ama sonra eser yoktu beğenmedim.

2 yorum: