3 Ocak 2015 Cumartesi

Vanilya Club Ocak Kutusunda Neler Var?



Vanilya Club Ocak kutusu bu ay dolu dolu geldi.

-Mustika Ratu Salatalıklı Tonik&Temizleme Sütü; İkisini de çok beğendim kokuları
çok fresh mis gibi kokuyor içerikleri hakkında pek bir bilgi bulamadım ama
A,E,F,H vitaminleri içeriyor ve organik bir marka olduğunu okudum.

-Boots Botanics Vitamin Maskesi; Kutudan çıktığına çok sevindiğim bir ürün oldu
severek hemen denedim (yılbaşı öncesi) için harika bir maskeydi!

-Boots No:7 Fondöten;Koyu renk geldi bana daha önce hiç kullanmadığım bir fondöten
bakalım nasıl göreceğiz.

-Color Secrets oje ve tırnak stickerları çıktı bu ay kutudan ojenin rengini
beğendim tırnak stickerlarını da ilk defa deneyeceğim.

*Bu ay kutumdan bunlar çıktı hepsini çok beğendim ama keşke Pink sugar losyon
ya da duş jeli de çıksaymış çok sevinirdim.

3 yorum:

  1. Canım fondoten kaç numara geldi sana? Vanilya Kutu yazımı okudun mu bilmiyorum, bana 50 numara geldi çok koyu. Sana kaç gönderdiler çok merak ettim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana gelen ''walnutt'' 45 numara orta koyulukta canım benim ki

      Sil
  2. Bu arada takipteyim,öpüyorum!:)

    YanıtlaSil