9 Ocak 2015 Cuma

Wet'n Wild Silent Treament




Wet'n Wild 3 lü farlardan Silent Treament isimli bu far paletini uzun zamandır
kullanıyorum. Gratis'lere gelir gelmez aldığım ilk far paletiydi.
Renk vermeleri çok güzel pigment bakımından yoğun farlar,Essence farlardan
bence daha başarılılar hayvanlar üstünde test yapmaması artı bir özellik daha
benim için çok başarılı bir far paleti içinden çıkan fırçaları ise çok
çok kullanışsız buldum.



Gördüğünüz gibi alltaki eyelıd(gözkapağı) yazan gri tonunu baya kullandım.
Daha dibini görmedim ama baya bir çökmüş durumda kremsi bir yapısı var
pırıltılı bir boz gri tonu ben bu grileri çok seviyorum.Göz kapağımdüşük
olduğu için sadece onu sürüyorum ve çıkıyorum.Koyu ışıltılı siyahı ise alt
kirpik diplerime sürüyorum.Açık pembe rengini de kaş altlarıma kullanıyorum,
çünkü pigmentasyon bakımından paletin en zayıf farı o,ayrıca göz bazıylada
kapaklarımda müthiş kullanışlı olan bir palet özetle alınacaklar listenize
ekleminizi tavsiye ederim.




Renklerin görünüşü ise bu şekilde!


3 yorum:

  1. Wetnwild farlari cok övülüyor benimde yakinlarimda satilsa denemek isterdim :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en yakın zamanda ulaşırsın teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Merhabalar :) bloğunuza pembemakyajçantam'ın blog keşif etikinliğinden ulaştım ve takibe aldım. Benim bloğuma da beklerim, sevgiler :)
    bakimliginepig.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil