11 Ocak 2013 Cuma

Avon Glimmerstıck Dıamonds Göz Kalemi



Herkese Merhaba:)

Avon göz kalemimin bittiğini yazmıştım.Yerine glimmerstick olanı aldım.
Buda çok güzel simli bir gri ama simleri biraz daha byük ve mat.
Diğer kullandığım graphete jel kalem artık yok:/
Neyse göz kalemi olarak mat sürümü biraz sert ben daha jel yapıda
olmasını tercih ederdim.Kendisini Avon ürünlerini satan
bir dükkandan aldım.Kalıcılığı gayet iyi,suya dayanıklı olduğu
yazıyor.Üzerinde her ne kadar waterproof ibaresi olmasa da..
Bioderma sensibio ile kolayca çıkıyor.Yapı olarak sevdim
kendisini,taviye ederim. Avon Supershock larıda almayı düşünüyorum.



3 yorum:

  1. avon kalemler şaşırtıcı derecede iyi mac le aynı ayarda hatta o super shock serisinden olanları..

    YanıtlaSil
  2. evet bunu bende kullanıyorum ve beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  3. audrey:o seridende alayım ozaman

    Busecim:teşekkür edrim yorumun için :)

    YanıtlaSil