4 Ocak 2013 Cuma

Tatlı mı Tatlı Sweet Snuggles..



Merhabalar,

Tatlı kokulardan oluşan bu paketi yılbaşı öncesi Watsons'dan almıştım.
Bal,vanilya ve karamel kokularından oluşuyor.İçerisinde scrub,duş jeli
ve benim bayıldığım karamel kokulu losyon çıkıyor.İçerik olarak zararsız değil
ama benim gibi tatlı koku seviyorsanız bu losyonu da sevebilirsiniz.
Duş jeli de karamel kokuyor fakat losyon kadar başarılı değil!
İçerik olarak ise Sls,paraben ve parafin içeriyorlar.
Ben en çok losyonunu sevdim gece ellerime sürdüğüm sabah hala
karamel kokusunu alabiliyorum.Tatlı koku sevenlere önerebilirim.

6 yorum:

  1. ben de aldım bunu ama daha kapaklarını bile açmadım .. biraz elimdekiler bitsin de hepsini birden açayım dedim.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. hemen açmalısın bence çok güzel
    kokuyorlar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. ben bunları göremedim bir türlü ya, el kremini de merak ediyordum. çok şirin paketleri.

    YanıtlaSil
  4. bu kokular tam benlik, ben de denemeliyim sanırım.:)

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin ambalajları var gercekten kokularını dusunemıyorum .Bana da beklerim canım...

    YanıtlaSil
  6. Evet kokuları muhteşem karamelli el kremi çok güzel kokuyor.

    YanıtlaSil