29 Ocak 2013 Salı

Cilt Bakımımda Kullandıklarım



Cilt bakım ürünlerimi uzun zamandır kullanıyorum.Karma bir cildim var.
1.Dr.Murad Peeling: Muradın bu pellingini eczaneden almıştım.Hassas cildime iyi
geliyor.T bölgem için kullanıyorum.Karma cildime iyi geliyor.

2.Bioderma sensibio light krem:Cildimin bu kremi sevdiğini düşünüyorum.Paraben ve parfümsüz
olması benim için iyi bir ürün oluyor.Buram buram parfüm kokan ürünleri kullanamıyorum.

3.Sebamed Tonik:Yine sadece t bölgem için kullanıyorum.Hafif bir parfüm kokusu dışında
kötü bir yanı yok gözeneklerime iyi geldiğini düşünüyorum.

4.Avalon Organics Q10 Serum: Kokusuz cildime iyi gelen bir serum,içeriği organik
olması tercih sebebim.Henüz bir kırışıklık için etkisini görmedim.

5.Avene Thermal Sprey:Sabahları yüzümü yıkadıktan sonra kullanıyorum.
Çeşme suyundaki kireçin yüzünde kaldığını düşünüyorum.Ayrıca kızarıklarada
iyi geliyor.

6.Shiesido Göz kremi:Nemlendirmesi harika ama gözaltı torbalarıma iyi gelmiyor.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.

7.Burts Beer ballı dudak koruyucusunuda severek kullanıyorum.



Bu kremide ellerim için kullanıyorum :D

2 yorum:

  1. Bübchen krem Türkiye'de satılıyor mu? Çok severim yurt dışından gelirdi eskiden.. Bioderma nemlendirici kuru ciltlere iyi geliyorsa alayım, iyi bir nemlendiriciye ihtiyacım var..

    YanıtlaSil
  2. evet ben gratisden aldım.benim cildim karma
    ama yanaklarım aşırı kuru bu yüzden iyi geliyor.
    tavsiye ederim.

    YanıtlaSil