22 Haziran 2015 Pazartesi

Taze Bittiler #23



Elimde bir sürü biten ürünler birikti bu hafta bende
onları biriktirip sizinle paylaşıyorum.
Bakalım neler bitirmişim..


-Aussıe Saç Kremi:Çok güzel kokan saçlarımı yumuşacık yapan bir saç kremiydi.Yine alıcam..

-Zetıon Şampuan:Kepek sorunumu bir kere de çözen kepek şampuanı:)

-Lorea'l Volume Maskara;Bütün kış boyunca kullandığım dolgunluk veren tek maskaramdı ne
yazık ki bitti.Yine alıcam..

-The Body Shop;Şeftali kokulu ürünlere hasta olduğumu zaten artık biliyorsunuzdur.
Güzel bir şeftali kokusuna sahip bir duş jeliydi!

-Murad Narlı Yüz Kremi;Severek kullanıyordum fakat spf içerdiğinden karma cildimi
iyice parlatıp yağlı gösterdiği için tekrar almayacağım.

-Arko Nem Soft kem;Annemle severek kullandık çabuk emiliyor.

-Nıvea Soft; Kokusunu seviyorum ama annem daha çok kullandı.




-Benri karpuzlu Sıvı sabun;Karpuz kokan kremli el sabunuydu.

-Carrefour ıslak mendil daima aldığım mendillerden,johnson's ışlak mendili de kokusuz olduğum için almıştım.
Fresh'n soft ise makyajımı silmek için kullanmıştım.Bepanthen, dudaklarıma ve köpeğime kullandım bitti.

-Himalaya yüz yıkama jelini çok beğendim.





1 yorum:

  1. Karpuzlu sıvı sabundan istiyorum ben de. Bayılırım karpuz kokusuna.

    YanıtlaSil